fbpx
Generic filters
Exact matches only

חודש נובמבר הוא חודש של חגיגת רכישות באינטרנט – איך החנות שלי יכולה להשתתף בחגיגה?

חגיגת הקניות אונליין של חודש נובמבר

בטח שמעתם על הבלאק פריידי? על יום הרווקים?
אין ספק שחודש נובמבר הוא חודש של חגיגת קניות מטורפת בכל העולם.
מלא מבצעים, מלא סיילים, אתרים שנותנים מתנות ומשלוחים חינם, ועושים הכל על מנת שתקנו אצלם ולא במקום אחר.
ובתוך כל זה מנסות החנויות הישראליות להילחם ולתת תחרות על מנת לא לאבד לקוחות בחודש הזה.
אז איך אפשר להתמודד עם החודש הזה בישראל?
והכי חשוב, איך נוכל להשתתף בחגיגה?

 

חגיגת קניות באינטרנט BLACK FRIDAY
כל ימי המכירות המיוחדים בנובמבר

קניות באינטרנט זה כבר לא מה שהיה פעם

בעולם של היום, קניות ורכישות באינטרנט הפכו לדבר סטנדרטי.
אם פעם, רכישה באינטרנט היתה דבר מפחיד, ולא ידענו:

  • האם המוצר באמת יגיע אלינו?
  • איזה מוצר יגיע?
  • מה אם המוצר לא מתאים? למי מחזירים?
  • האם בטוח לשים את הכרטיס אשראי שלי באינטרנט?

הרי שהיום השאלות האלה כבר פחות רלוונטיות לנו.
מצד אחד, חוויית הקניה באינטרנט ברמת הבנת המוצר, איך הוא נראה מכל כיוון, כבר קיימת ואנחנו רואים אותה בכל האתרים הגדולים כמו אמזון ואליאקספרס.
גם לנושא ההחזרות יש פתרונות מעולים, שכן המון חברות מאפשרות החזרה ללא תשלום, מה שמסיר לגמרי את החסם של הפחד מרכישה אונליין.

מבחינת התשלום, מספקות החנויות היום מגוון של אפשרויות בטוחות לתשלום באינטרנט:

  • תשלום בפייפאל (Paypal)
  • תשלום בכרטיס אשראי בצורה בטוחה עם אישור העסקה מהטלפון שלי
  • ארנקים אלקטרוניים שמאפשרים תשלום מהיר בלי חשיפת כרטיס האשראי

כך שרוב החסמים לרכישה באינטרנט כבר לא שם, ובגלל זה העם מצביע באצבעות 🙂  גלובס מדווחים על גידול של פי 10! ברכישות באינטרנט ע"י ישראלים במשך 7 השנים האחרונות. בנוסף שנת 2018 הייתה שנת שיא ברכישות אונליין עבור  הישראלים, עם עלייה של 20% בהיקף העסקאות לעומת השנה שקדמה לה.

ניתוח הרכישות באינטרנט בשנת 2018

קונים יותר באינטרנט ב 2018 (קרדיט: גלובס)

ימי המכירות המיוחדים – חגיגה של קניות ברשת בכל שנה מחדש!

בעקבות הגידול של קהל הרוכשים, והקלות של היכולת לקנות בחנות באינטרנט,
זיהו החברות הגדולות את הפוטנציאל הגדול, ויצרו ימי מכירות מיוחדים בהם הרוכשים מקבלים הנחות מיוחדות, מבצעים מדהימים והשקות של מוצרים. בגלל עונת החגים הנוצרית, שחלה בחודש דצמבר, רוב הימים המיוחדים נמצאים בחודש נובמבר.

אז מה יש לנו בתפריט 🙂 :

  • Black Friday – בלאק פריידי, הלוא הוא יום שישי השחור. יום הקניות המפורסם ביותר בעולם. היום נקבע בכל שנה, ביום השישי שלאחר סיום חג ההודיה, ומטרתו היא רכישת מתנות למשפחה לרגל חג המולד הנוצרי. (למשל השנה יתקיים ב 29.11.2019)
    יש הרבה מיתוסים סביב מקור היום הזה, ולא בטוח מה באמת נכון, אך חשוב להבין שמקור החג, בחגיגת מבצעים ורכישות בחנויות הפיזיות, ובקניונים.  בגלל התנופה האדירה של הרכישות באינטרנט, הפך החג בשנים האחרונות לחגיגת קניות מ-ט-ו-ר-פ-ת באונליין, שבכל שנה שוברת שיאים מחדש. מה תוכלו למצוא ביום הזה? הכל! החל ממוצרי חשמל, משחקי מחשב ואפילו טיסות לחו"ל במבצע.

  •  Cyber Monday – ביום שני העוקב שלאחר ה Black Friday מתקיימת חגיגת מבצעים נוספת. הסייבר מאנדיי הוא לא יום מבצעים רגיל, אלא יום שמיועד למבצעי טכנולוגיה בלבד. ביום הזה תוכלו למצוא דילים מטורפים על מוצרי מחשב, גאדג'טים, משחקים וכל מה שטכנולוגי.
    מקור החג הוא שיווקי נטו, ולמרות שהתחיל בארה"ב בלבד, כבר זלג למדינות נוספות בעולם.

  •  יום הרווקים הסיני – אם עד כה עסקנו בימי המבצעים של העולם המערבי, הרי שיש עולם נוסף, והוא נמצא ממזרח לנו, ומכיל את המדינה עם הכי הרבה תושבים בעולם: סין.  ולכן, כמו בכל שנה (וכתחרות לבלאק פריידי) ב 11.11 מתקיים יום הרווקים הסיני.
    מקורו של היום הזה הוא לתת לרווקים לחגוג את היותם רווקים, אך בשנים האחרונות הפך היום הזה לחגיגת קניות מהגדולות בעולם. 
    שימו לב! בשנת 2018 אתר אליאקספרס דיווח על מכירות של 30.8 מיליארד דולר! עם כמעט 1.5 מיליארד עסקאות במשך 24 שעות. פשוט לא נתפס! זה רק אתר אחד בסין. אתרים נוספים גם דיווחו על מכירות של מילארדי דולרים.

  •  שופינג IL  – הגרסה המקומית והישראלית שלנו לחגיגת הקניות באינטרנט. בכל שנה, ב 6.11 , קצת לפני החגיגות הבינלאומיות של הבלאק פריידי והחברים שלו, וכמובן בכוונה להקדים את המבצעים בחו"ל), מתרחשת חגיגת קניות מקומית משלנו. יוזמת היום הזה היא חברת גוגל Google, אשר יצרה את החגיגה הזו בישראל. בחגיגת הקניות משתתפות חברות רבות, אך אני מוכרח לציין שרמת המבצעים שאנחנו חווים
    בשנים האחרונות ביום הזה, לא משתווה למבצעים שאנחנו מקבלים בחו"ל, באמזון לדוגמה. בכל מקרה, תמיד נחמד שיש עוד יום כזה, בטח שמדובר ביום עם גאווה לאומית 🙂

גם אנחנו רוצים להשתתף בחגיגה, איך עושים את זה?

אם גם לכם יש אתר מסחר, אין סיבה שלא תשתתפו גם אתם בחגיגה.
אבל, שימו לב שהגולשים לא תמימים, ובשביל להשתתף בחגיגה צריך להקפיד על כמה כללים:

  • תנו לרוכשים מבצעים אמיתיים – גולש שמגיע לרכוש אצלכם ביום כזה, מצפה למחיר שהוא לא מקבל ביום יום. כבדו את הציפיות, ותנו הנחות משמעותיות, והגולשים יעריכו את זה!

  • ספקו חוויית רכישה פשוטה –  בעולם של היום הגולשים מצפים לחווית רכישה באינטרנט, פשוטה ככל האפשר. זה אומר שאם מצאתי את מה שאני מחפש, אני מצפה לשלם בכרטיס אשראי ולסיים את ההזמנה בתוך זמן קצר. ולכן קצרו את תהליך הרישום למינימום הכרחי, ואפשרו לרוכש שזמנו יקר, לסיים כמה שיותר מהר את הרכישה.

  • תנו לרוכש לשלם באשראי – אין דבר יותר נורא מרוכש שכבר רוצה לשלם, ומבקש חלון שבו אתם מבקשים ליצור איתו קשר טלפוני לקבלת תשלום 🙁 בעולם של היום זה פשוט לא מקובל. בנוסף לא לכל הרוכשים יש פייפאל!  אבל, ליותר מ 85% מהתושבים בישראל יש לפחות כרטיס אשראי אחד בארנק!  מה זה אומר? שבמידה ותאפשרו לשלם באתר שלכם באשראי, הסיכוי להשלמת ההזמנה מזנק!
    סליקת אשראי זה דבר פשוט ליישום באתר, ואורך לא יותר מיום אחד.
קניות באינטרנט זה יעיל וזול
רכישה באינטרנט בנובמבר זו חגיגה אמיתית

עוד מידע שעשוי לעניין אתכם

logos
×